Stress!!! Jag är seeeen

Blev jättesen nu för att den jääävla VIDEOFYME inte vill fungera! :( Japp det var rätt uppfattat, idag var det menat att jag skulle lägga upp en video från dagiset - men det gick ju tyvärr inte.. Fast ingen skada skedd egentligen, får väl försöka igen senare. Typ när jag kommer hem från dansen.

Jag känner att det är lite si och så med bloggandet under mina hektiska dagar på dagiset nu också, därför lovar jag er lite mer mobilbloggningar från och med nu. Vet att det är en aning tråkigare än "vanliga" inlägg. Det tycker jag med, finns dock inte så mycket jag kan göra åt det.. Har ju skrivit ett varje dag på väg till dagiset, tänkte börja med typ tre om dagen nu istället. Hahaha! Åtminstone idag. Så vi hörs på mobilblogg när jag sitter på spårvagnen på väg hem från dansen sen! Måste rusa.

Öh, asså sådär kan jag ju också göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0