OMG. Noll koll på my boyfriends badvanor.. Eller antal badrum

Tyckte bara det var lite kul när jag läste igenom min och min pojkväns Facebook-chatt för andra gången. Vet inte varför, men det är någon vana att göra det? Jäklar vad patetiskt jag är. Hahaha! Jag har inte ens en susning om hur många badrum han har i sitt hus?! Behöver jag påminna er om att vi varit tillsammans i över fem månader? Hahaha, sikket skämt jag är.. :(

(Jag skriver "vad var det?" i början för han skickat ett sms till mig att jag skulle ringa honom, men palla inte så det fick bli lite chatt istället)






(Jag tänkte på det efteråt, att jag borde klippt bort den där blåa rullgrejen som gör att man kommer "längre ner" i chatten, för det ser ju helt f*ckat ut. Men bestämde mig för att jag inte orkade.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haaha, det tänker jag också alltid på..! hahaha

2011-02-28 @ 23:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0