MÅSTE HA EN EAR-CUFF!!!

Det är typ mitt stora mål nu - månades köp ska det bli.

Har länge velat ha en, dock inte bestämt in my mind hur den ska se ut.. Men nu vet jag det!! Blev KÄR när jag kika in på Tyras blogg och dom där vackra kedjorna som hängde så perfekt ner. Bestämde mig snabbt att det måste vara två kedjor. Och det är perfekt nu när jag tagit ett hål till, haha :D

Efter PRAOn idag åkte jag till stan och träffade Kajsa, Jacob och Giljam. Jag tvingade Kajsa följa med mig in till Glitter för jag visste att dom hade earcuffs, hade dock inte kikat in dom på nära håll - men expediten sa att dom tog slut på två-tre dagar i precis heeela Sverige! OMG. Dom skulle komma in igen, så nu gäller det att lägga i hårdhandskarna och kika in några gånger per vecka. Varannan dag typ, annars kommer dom ju ta slut igen utan att jag fått en! KAOS, hehe.

Shit, shit, shit. Fint, fint, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0