Bio: The Tourist

Idag ringde Kajsa mig helt random och undra om jag ville joina utflykt till stan och titta film. Självklart hängde jag på lite senkvällsbio, behövde träffa lite "vuxna" människor efter en lång dag på dagis packat med bebisar everywhere. Nu kom jag precis hem och ska gå och lägga mig :)

 

Själva filmen var dessutom superbra, trodde verkligen inte det! Trailern och det man läst var inget som intresserade mig, trodde inte alls den gick i min smak. Men tummen upp - absolut. Överraskad är det bästa ordet jag kan komma på som beskriver min upplevelse, och det är ett plus i kanten. Hahaha, tycket inte ni också jag skriver sååå roligt? xD

 






Kajsa och Nikita följt av en massa tomma stolar. Men det är najs (och nej, vi var inte helt ensamma där. Skulle vara ännu najsigare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0