It's been a long time, but I'm back in town.

Tråkar ihjäl mäj.. När jag kom hem käka jag scones till middag och sen godis ända till nu. Borde hamna i koma, eller åtminstone få diabetes. Tycker synd om min kropp men knoppen är på topp. (Wooow, IMPONERANDE CHEY!) Skulle gått på bio men platserna var slut, stannade hemma istället för det var mamis big wish. Hon är sjuk och jag älskar henne. Hände ändå inget speciellt någonstans. Tittade på "Grabben i graven bredvid", som om man inte redan kan hela den utantill? Bläsh. Har inte gjort någonting idag, så grått. Okej, åkte hem från Fkp men det var inte en så komplicerad händelse. (Fia, u're my girl! Tänk Evie till Tracy) Klockan är (bara) halv två och jag känner inte för att sova, men kanske gör det ändå och försöker gå upp för att göra morgondagen likt regelboken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Love u, u're my girl!

2011-12-29 @ 09:02:28
URL: http://wimble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0