Ey, kompis det går bra nu.

Äntligen fått spanska glosorna att fastna. Får köra igenom dom en gång till imorgon innan lektion men sen är jag så gott som good to go. Hehe.

Sovmorgon imorgon och det är så sjukt gött, behöver den. Ser fram emot att somna in (INTE DÖ, bara sova djuuupt) efter denna påfrestande dag. Kom liksom hem klockan fem och hann knappt äta innan jag fick stressa iväg till dubbla pass på frikis (hade idrott i skolan dessutom. Håll igång). Var död när jag kom hem efter nio.

Imorgon är det ändå tagg på våra inte ens fyra timmar och tre lektioner, varav en är lek och stoj. Var dessutom en liten fågel som viska i mitt öra att vi kan ha turen att sluta innan halv ett för vi drog på övertid idag. Herreguuud.

Ja, som sagt, med detta säger jag nattis. TAGGA SOVA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0