Dia dos en escuela

Just sitter jag/vi på dagens första och enda lektion: svenska/eget arbete/kom igång eller what ever.. Snacka om att köra igång, vi fick böcker m.m på en gång och arbetsuppgifter sååå mycket snabbare. Vi ska redan veta vad som är våra svagheter/goodies i alla ämnen till utveckningssamtalet. Oh my, eh, bråttom? Det är ju typ hundra år tills dess. Lugn..

Jag sov hos Jacob inatt och drack inget kaffe till frukost. Var bara tvuuuungeeeen att ta mina brudar med mig och gå till OKQ8. Men vad gör man liksom? Nu taggar vi resten av dagen. Vilket är ingenting. Bamba om någon timma och sen ska vi ut i skogen och leka sammarbetsövningar med dom nya sjuorna (rättare sagt fyra stycken), för att dom ska känna sig "hemma". Kommer bli så förbannat as kul! Hahaha


Skolbänk. Väldigt fint tvättade och suddade och redo för nytt klotter efter tre månader. Läskande värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0