Ansiktslösa pics.

Jag har inte varit på mitt bästa humör den här kvällen, med min mens. Typ äckligt typiskt att jag inte skulle ha med mig en väska och därför glömde plånkan. Käkade upp allt Kajsas godis och fick massa skuldkänslor. Hahaha, dessutom var det ju skiiit kallt.

Random bilder. Folk är inte så på att visa ansiktet, tråkmånsar..


Började som de flesta kvällar innan vi kommit på vad vi ska hitta på; häng bakom konsum.


Sen satte vi oss på en brygga och frös och lekte viskleken. Det var ändå lite roligt. Ett tag sen, hade typ glömt bort vad det gick ut på. Sånt är så jävla synd.


Kajsa påstod att hon vad bäst på att spotta mellan brädorna i bryggan. Hon tyckte ärligt talat det gick bra. Jag höll inte riktigt bra, men A+ för anstängningen!


Kvällen slutade skitbra. Jag låg och värmde mig och gosa i älsklings famn som klappade mig så fint. Sen kom mamma tidigt och tuta och jag fick hoppa in i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0