280811

Tog en tripp utan bh (usch-äckligt) och köpte ägg så mamma kan göra potatiskaka till lunch. Och mald kycklig i en minimal burk till katten. Varför ska det finnas så helvetes mycket att välja mellan? Ofta katten bryr sig om det är mald kycklig från Wiskas, för kattungar eller någon läskig ekologisk sort från Ungern? Komplicerad huvudvärk.

Och jag bara avgudar killen i kassan på vår nära-butik. Han är underbar. Gör en alltid glad utan att säga eller göra speciellt mycket. Vill bara kasta en kram över snubben varenda gång han frågar om jag vill ha kvittot. Normalt beteende?

Förövrigt har jag nyrakade ben, nytvättat hår och nytvättade connes. Fräsigt. Love the smell of some nyrakade ben in the mornin'. Nu måste jag värma min kaffe i micron, mamma hade bråttom med dom där äggen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0