U.S. ARMY lives in my closet







AAARGH, baaalll. Häftig, cool, tuff, fräck (ja, jag använde synonymordbok.. Hehe) SNYGG. Såååå nöjd!!! Men mamma var på gränsen. Hon bara "när din bror var liten".. Okej, jag måste stoppa där för så sa hon självklart inte, hon sa hans namn. Alltså Filip. Men jag tänkte bara att jag inte kunde skriva "Filip" här på bloggen för då skulle typ 70% inte fatta varför min morsa började babbla om någon Fillepille när jag visade henne en jacka.. Men dåså, då var det förklarat, tillbaka till saken. Mamma sa typ "när Filip var liten ville han också ha kamouflage på sig, men jag vägrade betala för sånna kläder åt honom! Sånt påminner och krig och att döda varandra." Hehe, morsan asså, men som ni ser gav hon efter och I've can wear krigsmönster! :D

Nu ska jag lägga jackan i tvätten, den är typ lerig.. Luktar lite unket.. Hahaha! Vill inte komma till skolan och sprida den ljuva doften runt mig precis. Den är ju original, asså äkta från riktiga armen (alla: wooow), ser även att förra ägaren bärde namnet "Monotano". Aldrig hört förut - därför jag valde den. Var typ ballt namn. Det var denna eller någon "Stevensson"? Hahaha! Mobbat som fasiken.

600 kronor från Broadway and Sons (google it biatch!)
Där finns även äkta från franska armen, men jag föredrog denna :)

Kommentarer
Postat av: anonym

kan det har varit någon som har dött i den ? :o

2011-04-09 @ 20:06:20
Postat av: Anonym

åhh, du köpte den!? :O :D haha

den e as ball! ;)

2011-04-11 @ 16:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0