Studerar. Jag övar på min inlärning.



Måste göra detta pinsamma erkännande annars får jag dålig samvete: bilderna är tagna igår. Fast jag sitter här på precis samma stol med precis samma böcker framför mig. Sen var det en grej till jag tänkte skriva: djävulens vad sugen jag blev på den där kaffen nu. Grr. Den skulle sitta bra. Men orkar jag flytta på mitt feta arsle för att göra mig en? Är jag värd det? Både ja och nej. Det går piss med plugget - måste alltså prioritera tiden rätt här nu. Men försöker jag inte? Jooo. Och har jag inte fått huvudvärk pga för mycket ord och koffeinbegär? Jooo. Ska fanimej fixa en liten kaffe till nästan rast, men nu måste jag fortsätta. Sätter klockan på 30 minuter och då är det full fokus. Sen tio minuter coffeebreak. Eller som just nu, blogupdatebreak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0