Frågan är..

Ska jag fortsätta blogga? Nej, självklart är inte det frågan. The it-frågaN. Frågan är en seriös grej - jag kommer förhoppningsvis aldrig försvinna från bloggvärldens vackra fejkverklighet, sådär totalt och helt och hållet. Tycker det är så skönt där. Ena dagen får man leva i det skönaste paradis följt av nästa i sopcontainern tillsammans med stans populäraste uteliggare, om man nu känner för det alltså.

Men den riktiga frågan var om jag ska babbla på som vanligt här, eller kräver ni någon sorts förklaring varför jag ej skrivit om mina uppfyllda drömmar i bloggvärlden? Och ska jag ta bort min gamla inlägg för att börja om på nytt? (Svara ja på den) Är sugen, radera knappen är en vacker knapp. Bara spola ner all pinsam skit jag hållt på med, alla fula bilder och tråkiga skämt. Ja, ni fattar. Vet ni vad jag kom på nu? Fasiken vad underbart det är att ha en blogg ändå! Den där fejkverkligheten - jag kommer verkligen aldrig dissa den. Jag tycker om det här. Och den där underbara esc-knappen. Delite it all, lite salt i såren och så slänger vi det gamla anteckningspappret som suddats på och skrivits nya meningar på. Som släpats runt i stora väskan utan någon mapp eller skydd runtom som kunnat hålla det slätt och fint.

Tror faktiskt jag ska gå och köpa ett helt anteckningsblock (med hård pärm), för här ska det bloggas.

När jag nu fått mina tankar på plats, kan jag äntligen skriva "Välkommen tillbaka till min fejkverklighet, alla fina!" Vi hörs snart, can't wait!

Kommentarer
Postat av: klara

FORTSÄTT BLOGGA och babbla! :D<3 hahaha

2011-04-07 @ 18:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0