Ajajaj, min stackars arm..




Min stackars kropp överhuvudtaget. Dom där shoppingpåsarna är fan aaas tunga?! Det tar på krafterna. :( Har ont över allt. Speciellt i handen. Kassarna man måste släpa runt på, fyyy. Varför fan har dom inte hemkörning?! Usch, I hate my life :( *Hehehe, skoja baraaaa*

AAAAJ MIN MUN!!! HERREGUD - SUUUURT. Sitter och äter och så är det någon grönsaksröra med lime-kryftor i och så råkade jag kääääka upp den för jag kollade inte ner på tallriken för jag bloggar för faaan.. OMG SURT. Trodde det var en tomat först, sen bet jag i den, sen kom jag på att den här maträtten inte har några tomater..

Tillbaka till ämnet: ASSÅ FICK MASSA FINT IDAG :D Eller ja, två plagg jag suktat efter i typ en lifetime (känns det som.) Men jag tycker det var ganska stora köp.. Hahaha, bara det kostade 1200 liksom.. Lite mer än min "normala" budget. Och så blev det lite annat också, hihi :D Fruuuktansvärt nöjd. Det kommer upp senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0