Varför lägger Kissie upp fula bilder på sig själv?

Vad har hääänt? Varför lägger Kissie ut seriöst fula bilder på sig själv? Tror hon dom ser bra ut..? (Jag har alltid tyckt hon varit ful, men hon har ju alltid försökt vara snygg.. Ni fattar).
Asså, att lägga ut fula/wierd bilder på sig själv var ju det jag skulle bli känd på. :( Ni har sett mina bilder här på bloggen, dom är åtminstonde inte vackra. Kissie läser säkert min blogg och tyckte idén var sååå bra att hon härma! Japp, så måste det vara.




Vem vinner den fula tävlingen? *Snälla säg mig, snälla säg mig, snälla säg mig.. Den här bloggen ska ge mig feta cash!*

(Haha, fin bildkvalitésskillnad! Är det något hon har så är det väl bättre kamera.. Morsan säger att alla bilder ser likadana ut? Suuure liksom, stor chans. Fast ne. Sytem möter camfoton. Sikket skämt :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0