*Nynnar* Röda converse, det har du

Dagens lärdom: Det är ganska pinsamt att lägga upp "dagens outfit"-bilder.. Eller pinsamt att lägga ut? Pinsamt att ta korten! Dom här bilderna tog jag idag i skolan precis innan lektion så hela klassen satt där och tänkte väl typ "vad fan håller idioten på med nu då? Står på ett ben framför kameran?" Haha, jag kunde inte hålla mig från skratt.. Kände mig verkligen faaajl :D

Nu när jag ändå gjort bort mig i det här inlägget, kan jag passa på att förklara hur jag lägger upp det här med dagens outfit. Jag brukar skriva vad det är jag har på mig (t.ex. blus) sen märket (t.ex. Lise Sandahl) och vart jag har köpt grejen (t.ex. Radlady). Det finns ju att köpa på andra ställen också.. Och är det inget märke så är det väl självklart att jag hoppar över den biten? Och har jag inga kläder på mig (t.ex. benvärmare) så är det väl självklart att jag hoppar över att skriva det också..


Men idag gled jag då runt i:
Blus - Lise Sandahl, Raglady
Sjal - Zoul, MQ
Jeans som inte är svarta utan mörk blåa - Gina Tricot
Armband NYTT - Pearls for girls, Sisters
Väska - Saddler, JC
Röda converse

Hade även en stor ring, örhängen och ett ljusrosa linne under blusen.. Men det syns ju inte så jag sket i att skriva det. Fast nu råkade jag göra det i alla fall. Hehe *oopsi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0