Nyduschad, "känner mig som en ny människa"

Haha, kommer ni ihåg när alla bloggare skrev så när dom hade duschat? ;) Hehe.. Var tvungen - tror inte någon fattar  vad jag snackar om nu men skit sak samma..

Stått i badrummet typ en timma och gjort ansiktsmask, hårmask, peeling, borstat tänderna (hahaha?), snabb brun utan sol som jag inte tror gav effekt men what ever.. och så blabla osv. Känner mig i alla fall superfräsch inför min födelsedag imorgon! För man ska vakna upp som en prinsessa när familjen ska käka i ens säng.. Fast, å andra sidan, ser jag ju ut som en prinsessa på morgonen varje dag! :D

God natt och dröm sött nu.. Är inte så jätte trött, men hoppas på att somna. Det gäller att lägga sig tidigt.. har jag hört ;) Även fast jag borde plugga ännu mer.


Jag-när-jag-är-super-fräsch-men-ser-super-ofräsch-ut-och-försöker-se-seriös-ut-men-jag-ser-ut-som-en-mupp-typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0