Nu ska det skrivas deckare och pluggas spanskaglosor!


För att hålla mig sig motiverad brukar jag äta godis när jag pluggar.. Hahaha, det funkar faktiskt. Jävligt bra också ;) Tänker "när jag läst den här sidan och förstår den - får jag äta dom där tre godisarna!" Jag gick in på Hemköp på vägen hem också för att köpa den nya Marabou chokladen, den vintervita. Men det var kaaaaos där inne! Asså shit, ni förstår inte. Har aldirg sett så mycket folk i en affär samtidigt och så långa köer! Det skulle tagit minst 40 minuter att stå i den kön, utan krydd. Och det var inte chokladen värd.

Dags att sätta igång här.. Så jag får i mig lite candy.

Kommentarer
Postat av: carro

fan spanska glosorna också....

shiiiittt asssaa

Men tur att du e flitig nog att skriva in dom på glosbokis

2010-10-27 @ 22:09:01
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0