Myser i min mysdress.

Och den är jättemysig!

Kommit ut ur duschen nu och dörren skakade hela tiden, för att det är storm ute.. Men jag är inte lika rädd längre för min kompis sa att hennes pappa hade varit med och byggt dom här lägenheterna, som jag bor i. Och han sa att väggarna inte skulle rasa ;) Hahaha. Det är sant och det gjorde mig myyycket lugnare. Inte för att jag helt seriöst trodde att huset skulle rasa, men.. Tack så mycket ändå :D



I mitt kök har jag en massa maaat. Och vill ni veta en rolig hemlighet?
Jag blir trött när jag kollar på alla bilder som jag har tagit på Photo Booth. Det är helt sjukt hur mycket energi jag har? Fattar inte vad det kommer ifrån. Är väl bara för att jag äter så mycket hela tiden, höhö.
Förresten har jag sett att det nu är halva priset på mysdresser på Bik Bok, det är en sån jag har.. Myyyys. Funderar på att köpa en beige.. Haha, vad tråkig jag är! Beige, det är ju typ inte ens en färg :p VAD JAG SKRIVER KONSTIGA SAKER. Ska nog inte blogga mer idag, det blir inte så mycket av det i alla fall. Hahaha! Looooser Amanda :D

Kommentarer
Postat av: carro

hahahah amanda du är nog den ända dom alltid har så sjuuk mycket energi!

man blir så glad av dejjj (LLLL)

Ja!! tack för tipset jag ska nog köpa en sån dära mysdress kan ju vra bra att ha på lägret :DDD

taaaack amanda jag blir så glad av dajjjj och av att du gav mej de där topset !

WIE WIE WIE dags att ringa mamma eller pappa för man borde ju få någon liten present när man är sjuk, de sa han faktist igår1 så då kan jag säga att jag vill ha en mysdress, det är ju bra att ha när man är sjuk också :D

aja tack för mej pussss

2010-10-22 @ 11:55:33
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: carro

när börjar deras "halva priset grej"?

Jag vill nämligen ha en idag! :D

eller om den redan har börjat vad skojj

2010-10-22 @ 12:33:04
URL: http://barachilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0