JAG FYLLER ÅR OCH HAR NAMNSDAG IMORGON!

Höll nästan på att glömma..

Imorgon fyller jag 14 år! Woohoo, haha. Det första min bror sa när han kom hem idag var att han hade köpt present till mig, hehe, nawie.. Lite glad (smickrad nästan?) blir man ju ;)
Fast jag har ju redan fått några presenter - som när jag och mamma var på modelhouse! Det var skitkul.

Men jag är inte så himla taggad.. Känns konstigt att fylla år utan att veta att man kommer ligga vaken hela vatten och undra vad man ska få. Ovant. Kommer sova som en stock och bara bli sur när familjen ska väcka mig från min sömn imorgon. Det är inte som när man är sex år, verkligen inte. Inte lika förväntansfull, typ. När man var liten fattade man ju inte ansvaret som kom med åldern.. *Suck* Det är fan jobbigt att vara 13! Men jag kommer nog klara av att leva upp till fjortis-åldern också :D

Förutom min födelsedag, så har jag också namnsdag! Lite coolt faktiskt, mitt förnamn har namnsdag på samma dag som min födeseldag.. Vareeeenda år ;) Och det är inte bestämt, det coola är ju att det är en ren slump. Och så har jag namnsdag på julafton också, men det suger. Jag vill ha en "riktig" namnsdag också. Jag får inte extra presenter för att jag har namnsdag varken på min födelsedag eller julafton. Aja! Jag har i alla fall namnsdag, det finns ju folk som har så random namn att det inte finns med i kalender.. Hahaha - ägda! Inte för att ni kan rå för det, men. Inte mitt fel heller ;)


Den som är värd att älska, det är jag det ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS I FÖRSKOTT!



Måste säga att din present på modelhouse slår allt, bilderna blev så himla bra på dig! Någon sådan liknande present vill jag också ha, väärt asså.:)

2010-10-25 @ 19:38:03
URL: http://feliciapalm.devote.se
Postat av: seraphine

exakt amanda du ska föfaaan vara glad.. jag vill också ha namnsdag!! trösta..(L)

2010-10-25 @ 20:30:48
URL: http://seraphiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0