Ikväll kommer min kusin vitamin från storstaden

Dom (hon och hennes familj) ska stanna över helgen. Jag längtar tills dom kommer, men det är inte förrän klockan tolv i natt tåget kommer till Götet. Dock vet jag inte vad vi ska göra den här helgen? Troligen bara chilla järnet.
Vi har alltid lika kul tillsammans, dom är en så söt familj ;) Hahaha. Även om dom bor i Stockholm så står vi väldigt nära dom, dom är hos oss ganska ofta faktiskt. Nästa datum dom ska komma hit, i jul, har varit planerat sen förra julen typ? Med lite överdrift, haha. Och det lät som ett klagomål, märkte jag nu när jag läste igenom en gång till, men jag menar självklart inte sååå. Ni får läsa orden rätt. Löv them, dah.



Så himla söta bebisar! Jag och kusin vitamin Klara, likadana klänningar också.. Naaaw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0