Äter godis.

Det är lite busigt. Och ni har inget att säga till om :) Kom hem för typ en halvtimma sen och då var våra vackra gäster redan här. Kändes lite konstigt faktiskt, att dom liksom var ensamma (men tillsammans ;)) hemma hos mig när ingen som bor här var hemma. Klara fick öppna porten åt mig för jag glömde mina nyklar hemma, haha. Ajaaa.

Alla håller på att bädda nu, för att sova i köket.. Hahaha, pinsamt att jag erkände det.. Vi bor ju inte i någon lyxvilla i alla fall. Men Klara ska få sova i mitt rum. Snäll jag är som erbjuder henne det :D Nu ska vi nog snart sova. Dags att ställa sig i kön till badrummet, vi bor ju sju personer med en toalett i den här lägenheten i helgen.. Hörs imorgon!

Hoppas ni haft en bra fredagkväll, det har jag! Kärleken äger allt. Är så jävla lycklig med dig.

Kommentarer
Postat av: kungen

gull du skriver <3

2010-10-23 @ 17:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0