Köpt mina första smyckesaker!

Idag efter dansen (som förövrigt var as kul! Tror aldrig det har varit så jävla najs?) gick jag in i en hobbyaffär och köpte lite grejer till mitt första armband. Jag pallar inte köra på kedjor och sånt där på en gång, det behövs så mycket tångar och sånt har inte jag.. Än! Eller vi har ju riktiga snickarprylar (pappas), men inte smyckestångar. Men hoppas det blir något av det här i alla fall nu då :D Hihi.



Asså kan ni fatta det här: detta kostade nästan 250 kronor? Det är ju fan dyrare än vad det skulle vara att köpa armbandet färdig.. Men vad fan, aja. Det är ju limited edition ;) Finns bara exakt ett som mitt i heeela vida världen! Då får det vara värt 250 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0