Jag vill prova att videoblogga!

Men jag vet inte vad man ska snacka om..? Videofy.me har jag redan skaffat, om ni kollar bland mina kategorier så har jag t.o.m en liten kategori där, endast för dom filmerna. (Dock ganska tom på filmer då..)

Jag tänkte bara kolla om det är någon som har något roligt tips på vad man kan snacka om? Jag tycker det är så tråkigt med bloggare som säger typ "hej bloggen. Kom precis hem från stan, har shoppat. Nu ska jag ladda upp bilder på grejerna. Det var inte så mycket mer jag skulle säga.. Så vi hörs, puss" och så zoomar dom in läpparna och plutar medan dom gör puss-ljud.. *Suck* Jag har tröttnat på sånt :(

Förresten, skulle ni ens kolla på mina video's i så fall? Hahaha, har inte tänkt så långt!

Hahaha, det ska jag kalla mina videos.. "Ahmendaaaaah in action", så fantasilöst och klockrent som det bara kan bli! Perfekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0