Jag letar efter Isabelles kofta!

AHMENDAH EFTERLYSER!!! Alla blickar hitåt, alla läser det här.. Haha

Ni vet Isabelles.nu..? Hon har i alla fall fått tag på the vinterkofta. Den är så fruktansvärt snygg och jag bara måste veta vart den är ifrån och vad den kostar! Eller kanke inte vad den kostar, det kan jag ta reda på själv, men det skulle ju underlätta lite på vägen.. Haha

Jag har suttit och läst igenom alla kommentarer som skrivits till det inlägget och alla förutom ungefär 5, ville veta vart koftan var köpt. En person tipsade om en liknande, men den var inte tillräckligt lik! Hehe, jag är inte nöjd ;)


Till vänster är Isabelles. Någon som vet vart den är köpt eller?! Till höger är wb-koftan från Ellos.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Heej! :)gör du designer? Jätte fin blogg och rolig att läsa, börjat följa den :P Kram Annie

2010-11-24 @ 21:13:14
URL: http://angeliicajakobsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den finns att köpa på Cubus för 399kr :)

2010-11-24 @ 21:30:04
Postat av: EMINA BALERINA

Den finns att köpa på cubus för 399kr, men imorgon har vi 30% rabatt i allt i butiken. Så det blir ännu billigare. :) Ett tips bara ;) :D

2010-11-24 @ 23:41:25
URL: http://emina.blogg.se/
Postat av: em

Fan, jag ville vara först att säga de ju... såg precis på tv den röda koftan från cubus och skrek- sån vill Amanda ha!!!!

satte på datan och tänkte att jag skulle vara först med att säga de till dig.. men ni innan kan ju bara ta er..



Koftan är köpt på CUBUS!!!

puss o kram ahmendah

2010-12-02 @ 20:43:51
URL: http://eeelinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0