Inte okej

Det är  att titta på Ung och bortskämd med min morsa! Fyfan, big mistake.. Nu har hon fått för sig att jag också ska börja diska efter mig?! Nejnejnej :( Jag kommer typ få anorexi då, kommer inte vilja äta något för att jag inte vill diska efter mig. Hahaha.

Åt precis kvällsmat också, gissa vem som inte ska diska tallriken? Jag :D För jag ska duscha istället! Och sen gå och lägga mig så tidigt som möjligt, är riktigt trött idag och hade jättesvårt för att komma upp imorse. :(


Jag saknar Olga-Isabell i programmet.. . Hon och Daniel Paris var ju typ grejen. Om han åker ut kommer jag sluta titta. Haha, fast ne, kommer jag säkert inte..

Kommentarer
Postat av: Sofia

FICK DAAAAAMP NÄR LORENZO ÅKTE UT! :( Blev ledsen.



Seriöst, åker Daniel ut, slutar jag titta. Han gör ju fan hela serien ♥

2010-12-01 @ 09:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0