Godmorgon! Har ni sovit gott?

Inte jag. Fyfan! Berövligt.
Igår när jag gick hem från skolan trodde jag absolut att jag skulle kunna vara tillbaka idag, men icke sa nicke. Jag har inte blivit bättre och bläää vad illa det är :( Tycker så himla synd om mig själv..
Jag sov inte bra inatt, och jag är ingen människa med sömnproblem precis. Är jag trött kan jag sova även om sängen inte är bäddad, även om jag sover i tält, vad som än händer omkring.. Men jag kunde för i helvete inte andas inatt!!! Då kan man inte sova. Det är typ snor över hela min kudde. Hahaha, jag gråter och skrattar samtidigt för det är så äckligt!

Jag vill inte vara i skolan - men jag vill inte vara såhääär jävla sjuk heller! Inte okej. *Buhu*

Den här var läskigt lik mig. Näsdukar, huvudvärk, morgonrock. Fast jag är en tjej dock.. Tack google, du är så bra ibland.

PS. Jag hoppas ni förstod att converse-inlägget nedan var tidsinställt? Jag vaknade precis, jag ställde inte klockan halv åtta för att gå upp och skriva det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0