Det är fredag den 26 idag!

Två underbara dagar i en. Det är fredag och det gillar ju alla, t.o.m jag som redan legat här hemma och haft helg i typ en vecka nu.. Men fredag ger ändå goda och gosiga vibbar, haha ;)
Men det är ju även den 26 idag, det betyder MÅNADSPENG för min del :D Tjoohoo! Känner mig som rik på nytt, haha, för jag är ju jätterik ;) Ääälska pengar.

Jag får 750 kronor och det ska räcka till allt jag vill äta ute och godis, tuggummin och liknande. Smycken, smink och små saker som mamma inte vill köpa, typ om hon inte tycker att jag behöver mer trosor så får jag betala för det själv. Det mamma betalar för mig, förutom boende och food hemma, är kläder och skor. Och fika, i fall vi är ute och shoppar tillsammans så behöver jag inte betala min egen macka ;) Haha
Jag tycker min månadspeng är alldels lagom. Jag är 14 år, då ska det räcka med 150 kronor i veckan (ungefär). Om jag skulle haft mer skulle jag varit as fet för jag köper typ bara godis i alla fall.. Hehe, inte bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0