A little bit of what I've done today.

Jag har fått en aning sämre syn, men det var inte så farligt. Det har gått ett år sen jag gjorde min första synundersökning nu, så det var dags igen. Förut hade ögonen inte samma, men nu är dom "likvädriga" ;) Och morsan sa att det var fantastiskt att dom synen försämrats så ytterst lite! Bra Amandas ögon. Hahaha, okej, jag känner att absolut ingen bryr sig om det här..

I alla fall. Eftersom det inte blev någon träning, åkte jag till Jacob istället :) Vi myste lite, men sen fick (fick? var tvungen! :() jag självklart åka hem igen. Köpte med mig VeckoRevyn hem, haha.. Bara så ni veeet. Men det här är faktiskt en blogg och grejer är att man ska berätta om vad man gör/har gjort.. Hehe, bara så ni veeeeet!
Kom hem för typ en halvtimma sen, har ätit kvällsmat och bläddrat igenom min tidning (förresten, är det bara jag som ringar in grejer jag vill ha och sedan ger tidning till morsan i förhoppning om att hon ska kolla igenom vad jag vill ha men inte behöver? Tönt :D Det är värt).

Nu ska jag lägga på någon ansiktsmask eller göra en behandling, jag är så himla torr! Jag har typ nare i hela fejset, det är så himla äckligt.. Hatar att titta på mig själv, får dåliga vibbar och bara *usch* :( Tycker så synd om mig själv som ser ut såhär! Ingen egoboots, verkligen inte. Men det är inte så konsigt att min stackars, omtåliga hy får ta stryk, jag vet inte exakt, men dom ("citattecken") säger att det var -13° idag?!


Vaaackra Tove. Och urusla webbkamera, men som var nog för att få visas på Kissies blogg *hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0