Naglar

Igår innan våra gäster kom fixade naglarna lite :) Jag gillar sånt (köpte massa nagelgrejer till mig själv i julklapp, dom kommer komma upp här om några dagar), men tycker inte jag har tid att sitta och pilla med naglarna. Men nu gjorde jag som sagt det. Lite stolt, hehe tss.. Och kolla inte på mina nagelband, av någon anledning fick jag för mig att pilla upp dom innan jag tog korten? *Suck, smart* Och dom är inte riktigt lika hemska irl, bilden förvärrar det något onödigt mycket :(




Tror jag ska måla dom i någon färg ikväll, när vi kommer hem från farmor. Som ni kanske ser på bilderna har jag redan pillat bort lacket på några av naglarna, men inte alla.. Hahaha, typiskt mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0