JAG ÄR TILLBAKA! JAG ÄR INTE DÖD

JAG ÄR TILLBAKA! JAG ÄR INTE DÖD - som vissa av mina kompisar frågade mig på facebook..? Haha, gosar är dom! Dom undrade vart jag tagit vägen. "Hon måste gått och dött som inte bloggat på tre dagar". Skön.


Men nu lämnar vi det bakom oss och jag pallar inte berätta vad jag gjort när jag inte bloggat, det är ju det som är grejen med att inte blogga. Hoppa över några dagar i livet, liksom ;) Nu kom jag i alla fall precis hem från en shoppingtur! Är helt slut, det är så jäkla jobbigt att shoppa.. *Puuh* Jag ska ladda batterierna med en fet kanelbulle och några avsnitt av 2 and 1/2 men. Sen får ni se vad jag köpte idag, tjoho!




Hahahaha, fan vad rolig bild jag fick till.. Helt oförberedd, pillar bort matresterna mellan tänderna med tungan.. Hahaha, åååh

Kommentarer
Postat av: carro

wohoo, det var jag som kommenterade det!!

Jag är kändis WOHO, min kommentar blev publicerad i ett inlägg, YÄÄÄÄ

XDXDXDXDXDXDX XPXPXPXPPXPXPXP



/diiiiiin carro

2010-12-29 @ 22:01:41
URL: http://barachilla.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ahmendah is back!

Det var fan på tiden! ;)

2010-12-29 @ 23:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0