Hur jag tillbringat min första eftermiddag på jullovet.

Idag efter skolan åkte jag till torget och köpte mer julklappar ;) Sen var jag för trött och blev uttråkad av att gå runt där.. Åkte hem, har ätit massa godis och kakor och tittat på alla avsnitt av The Ana Gina show. Hahaha, sikken nörd jag är.

Men nu kom morsan och gav mig arbetsuppgiter. Ska tydligen slänga sopor och gå och handla, "för om en och en halv timma är det fest hos oss." Tss, asså, morsan är för gullig! Min bror fyller år idag och vi ska äta mat, precis som vi gör varenda dag.. Men aja?

Ps. Äntligen jullov!




Kommentarer
Postat av: Sofia

AVUNDSJUUUUK!

Har inte jullov förän på tisdag ;//



Och jag saknar diiiiiig! ♥

2010-12-17 @ 23:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0