Behöver smakråd - vad har ni att säga om den här? HJÄÄÄLP

Den här blusen/skjortan provade jag idag.. Dock köpte jag den inte, men gillade den riktigt mycket. Men det var så svårt, hahaha. I-landsproblem! What to dooo lixåm?! xD

Seriöst nu.. Vet inte om den skulle se för tantig ut? Eller för vuxen, typ-liksom-dah-jagmenar. Det är ju ingen urringning, dock brukar jag inte ha så mycket sånt.. Den kostade 250 spänn i alla fall. Tycker ni jag ska köpa den? Det var den svarta jag provade, letade efter den ljusa men tror det blir för mycket. Är jag såhär pass osäker som jag är, borde jag nog göra det en aning diskret? Eller..?


Kommentarer
Postat av: filippa

den är jättefin har också funderat på den! men jag vet inte heller...

2010-12-29 @ 21:09:43
URL: http://filippawiberg.blogg.se/
Postat av: sanna bohman

KÖP HELT KLART!

det ser ut som en amanda tröja (a)

2010-12-29 @ 21:10:46
URL: http://sannamatildabohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0