7 - Sånglektioner!


Tro det eller ej, men det är något jag velat göra ganska länge ;) Vet att jag inte sjunger bra, då gäller det väl att öva? Vet inte hur man sjunger och jag tycker det är kul så då är det väl bra att få reda på det? Hahaha. Och på köpet lär man sig säkert massa som vi får betyg i sen i 9:an! Fast det kostar. Hittade en hemsida som hette Stage voice. Jag kan ta ett exempel därifrån, haha. Där är en termin 16 lektioner och det kostar 7000 kronor, men det är om man är själv + en lärare. Det är billigare (per person) om man går två eller tre personer på samma lektion. Ni fattar, tss..

Jag låter som värsta tööönten. Aja, skulle ändå vilja veta hur det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0