15 - Jimmy Choo Hunters


Vet inte hur länge jag har önskat mig dom här, men fyfan-länge är det i alla fall. Mina nuvarande gummistövlar är för små, så förstår faktiskt inte riktigt varför jag inte får dom.. :( *Snyft* Säkert för att dom är så dyra.. Men dom är ju inte dyra om jag 1) inte har ett par gummistövlar och 2) skulle använda dom varje gång det regnar? Vilket det gör ungefär 200 dagar om året här i Göteborg. Senaste gången var idag. Speciellt nu på hösten/vintern och börjar av våren. Och sen typ resten av året också..


Dom kostar ungefär 2850 kronor, enligt den första sidan man får upp när man söker på Google.. Hahaha. Men jag antar att det varierar en aning, beroende på vart man väljer att slå till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
AMANDA
RSS 2.0